23. května 2015

Dnes s puntíky!


Ahoj všem!
Opět s outfitem, který jsme fotily s Domčou a tentokrát první fotky z mého nového Olympusu!  Z focení se stal můj obrovský koníček a musím říct, že za tohle jsem instagramu neuvěřitelně vděčná. 
Bohužel to není tak veselé, protože na něj kvůli přípravě na státnice nemám vůbec čas. Strašně se těším, až se s ním pořádně naučím a vytvořím si nějaký svůj styl úpravy fotek, protože to není ještě ono, ale nic mi neuteče a hned po státnicích budu jen fotit! :D 
Abych se přiznala, necítím se ve své kůži a moje hladina stresu už je pěkně vysoko a nechci se vidět, jak na tom budu za pár dní. Ale drží mě představa mého vytouženého stěhování do nového bytu. Do teď jsem měla vlastní pokoj, postel, stůl atd., ale teď to bude i něco víc! Já budu mít vlastní kuchyň! (ne jen tu samozřejmě :D) Kdo bydlí už x let sám, asi si teď klepe na čelo, ale kdo ví o čem mluvím, tak určitě pochopí, jak se na tuhle novou životní etapu těším a určitě se můžete těšit na nové typy článků, do kterých se po státnicích pustím.
A teď už konečně k outfitu! Chtěla jsem vám ukázat moji Obag, kterou jsem zkombinovala s mými oblíbenými skorts kraťásky, které mají vázání na mašli. Původně se má zavazovat vzadu, ale mně se to takhle líbí víc. Co říkáte na puntíky?










Kabát - Zara

Skorts - Zara

Kabelka Obag - different.cz

Boty Melissa - different.cz

Hodinky DW - do 31.5. -15% kód: thesaladbyleni

Prstýnky - Pandora



Mějte se krásně!
L.

Děkuji za každý váš komentář, dělají mi obrovskou radost!





48 komentářů :

  1. Ty jsi tak neskutečně přenádherná! Vůbec není vidět, že nejsi ve své kůži, krásně to maskuješ, minimálně na fotkách. O bag je nejlepší, snad si jí také pořídím a olympus bych brala hned. Držím palce na státnice a těším se na každý další post. Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. kraťásky mě zaujaly už na insta, pojem skorts jsem dřív neznala, tak jsem zas o něco chytřejší :)

    OdpovědětVymazat
  3. O Bag je skvělá, líbí se mi jak jsi vybrala kožené ucha namísto toho lana :) A puntíky, ty miluju !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  4. Puntíky miluju. Držím palce na statnice, urcite dobre dopadnou, mas skveloz motivaci - stehovani, foceni s movym fotackem, nove clanky... ;) A s tim novym bydlenim presne vim, o cem mluvis. Ted to bude rok, co jsme se s pritelem po sestiletem vztahu rozhodli zacit byflet spolu, uz jsme meli potrebu zkusit si to spolu 'naostro' a neskutecne jsem se na to tesila, hlavne na zo zarizovani a vytvareni a take soukromi. :) Preju hodne stesti.

    OdpovědětVymazat
  5. Puntíky miluju. Držím palce na statnice, urcite dobre dopadnou, mas moc krasnou motivaci - stehovani, foceni s novym fotackem, nove clanky... ;) A s tim novym bydlenim presne vim, o cem mluvis. Ted to bude rok, co jsme s pritelem po sestiletem vztahu zacali bydlet spolu, meli jsme oba potrebu zkusit si to spolu 'na ostro' a neskutecne jsem se na to tesila, hlavne na soukromi, ale strasne moc i na zarizovani a vytvareni naseho hnizdecka, ktere si vlastne stale jeste uzivam a asi nikdy neprestanu. :) Preju hodne stesti.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten outfit je nádherný.... Jinak od té doby, co mám svůj ,,PEN´´ jsem se také úplně zamilovala do focení a fotím vše, vždy a všude :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tak trochu puntíkofil, takže kraťásky i celý outfit se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc krasne kratasy/sukne, moc se mi libi:) kdyz nad tim tak premyslim, tak asi asi zadne puntiky v satniku nemam a je to skoda :) i ta obag me zaujala, mozna si ji nakonec poridim taky :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kratasky jsou perfektní :) Děsně mě zaujali :) Myslíš, že bych je ještě sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych se zeptat v čem upravuješ fotografie?
    A jinak ta tvoje Obag je totálně dokonalá no asi stejně jako celý tenhle outfit fakt super.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nově mám adobe lightroom :), tohle je jeho první zkouška, ale musím se s ním pořádně naučit! Jinak jsem používala photo filtr

      Vymazat
  11. Mohla bych se zeptat v čem (program) upravuješ fotografie?
    Jinak ta tvá Obag a ty hodinky no a celý tenhlo outfit to je něco dokonalého :) fakt nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi z Hradce? Nebo si to pletu? Protože mi to přijde, jako by to bylo focené u knihovny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě na outfitu nejvíc zaujal ten kabát, ten je super - přesně takový bych si chtěla koupit taky. Až na něj někdy narazím.
    Puntíky jsou ale taky pěkné. Mám ve stejném vzoru nové letní šaty :-). A Obag vypadá taky dobře. Jen já si kabelku musím před nákupem "osahat", koupit přes internet bych se ji asi trochu bála.
    K vytouženému stěhování gratuluji Zařizování nového je prima. A na státnice držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Já když objednávám po internetu, tak projíždím hlavně v google a hledám obrázky, pak mě daná věc nepřekvapí :), takže jsem se nebála a strašně moc děkuju!

      Vymazat
  14. Moc krásný outfit. Obag jsem zatím neviděla na nikom, komu by takhle slušela jako tobě! Fakt pecka

    OdpovědětVymazat
  15. Máš na sobě samé krásné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný outfit! A držím palce aby se ti všechno povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten outfit je povedený! Hlavně ty puntíky :-). Jinak tedy přeju hodně štěstí při státnicích. Přítel je dělá zítra, tak se už taky těší, až to bude mít zase. Jo a OBag máš krásnou, taky jsem si ji minulý týden musela pořídit za odměnu za maturitu :D :-). Jinak potom nám tu skvělou kuchyň v novém bytě musíš ukázat ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný outfit, hrozně se mi líbí ta jednoduchost, která je pro tebe tak typická....kéž bych to taky uměla :-) hodně štěstí u státnic a v novém bytečku :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Puntíky sú skvelá vec, hlavne ja mám také puntíkové tričko a vždy mi ho každý chváli a najmä chlapi a malé deti. Nepochopím, ale proste to tak je. Tvoj outfit sa mi veľmi páči, krásne dokážeš veci kombinovať <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný outfit :-)

    (Zvu na giveaway u mě :-))

    OdpovědětVymazat
  21. super Outfit :) nemůžu si pomoct,ale příjde mi že puntíky děsně omlazují :DD

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší Léňo :) už mas taky Olympus Pen? :-O

    OdpovědětVymazat
  23. Ano ;), zatim jsem s nim fotila pouze tento ootd, protoze nestiham, ale mam a nemuzu se dockat foceni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Krásné fotky :) jakým objektivem focené prosím? Děkuji ;)

      Vymazat
    2. ahoj, objednavala sis jen zakladni telo, nebo jeste nejake objektivy navic ? :) dekuji...

      Vymazat
    3. Mám tělo se základním objektivem plus navíc objektiv 45 mm :). Není zač!

      Vymazat
    4. Moc dekuji za odpoved :) asi jsem se nechala nalákat a taky budu fotacek kupovat :)

      Vymazat
  24. Dneska jsem na tvůj blog zavítala poprvé a je to tu nádherné. Krásné fotky, ty sama jsi tak přenádherná a máš skvělý styl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju, doufám, že se sem budeš ráda vracet, teď se učím na státnice, ale od druhé poloviny příštího týdne chci psát hodně článků, nemůžu se dočkat! :). Měj se hezky a děkuji za milý komentář!

      Vymazat
  25. Leni, tento outfit je strašně krásný! Puntíky miluju, ale takový paradox je, že ve skříni nemám ani jeden kousek s tímto vzorem. 🙈 Co víc napsat, máš krásnou postavu a úsměv a moc ti to pasuje! :)
    flow
    un-cool.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Following you now girl! :)

    Amazing blog & you are a beauty!

    Hope you will follow me back :)

    Katja

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je přesně moje gusto, krásko krásná. Mohla bych mít klidně celý léto propuntíkovaný. ;) A kabelka, kabátek a hodinky...mlask, nádhera.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. Tohle je tak strašně krásné! Ty jsi krásná :) Začala jsem tvůj blog číst asi před měsícem a strašně se těším na nějaký nový článek :) Jsi super!

    http://veass.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Dnes s puntíky. Dnes za krásku. (I když ty jsi jí vždycky) Moc ti to sluší, Leni :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Ale kdepak, vsichni chapeme tve nadseni ze stehovani, je to velka vec, mit vlastni bydleni a svou kuchyni a obyvak dle svych predstav. Je to parada, at se vam krasne bydli. Fotky paradni, koukam spise na insta, ale na tohle jsem musela jit mrknout ve velkem:))

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Leni, do tvého blogu jsem se přihlásila až dneska. Líbí semi jakou používáš kosmetiku, možná se tebou nechám inspirovat. Jinak nosím ráda také legínky a většinou černou barvu oblečení. Je perfektní to, že máš skvělé nápady v oblasti módy. Už se těším na další tvé příspěvky. Ahoj, Lucka

    OdpovědětVymazat